LV

Ettei mene liian herkäksi

LV on tuotesarja, jossa ei ole hajusteita tai väriaineita, tai muutakaan ylimääräistä. Hirveän hyvä siis herkkäihoisille. Ongelma oli, että se on sitä myös ihan kaikille, ihon reaktiivisuuteen katsomatta. 

Mihin suuntaan siis lähteä puskemaan, jotta useampi ottaisi brändin omakseen?

Valinta kirkastui, kun tehtiin löydös eräästä ihmisjoukosta, joiden elämäntapaan LV solahtaisi saumattomasti – tiedostavat kuluttajat, jotka haluavat vähentää turhista asioista, kuten ylettömästä kemikaalikuormasta ihollaan. Sieltä kumpusi brändin uusi ydinviesti, joka tulisi määrittämään LV:n suunnan tuleviksi vuosiksi ja nostamaan sen bränditavaratalo Bernerin tuottavimmaksi brändiksi, kaikista yli kolmestakymmenestä: Vähemmän on juuri sopivasti.

Ydinviestille luotiin muuan muassa kampanjasivusto sekä kampanjamateriaalia, ei liikaa vaan juuri sopivasti. Kun nimittäin keskittyy niihin asioihin, joilla on oikeasti väliä, ei tarvitse suotta kikkailla. Pätee muuten niin ihonhoitoon kuin brändityöhönkin.

LV:n brändi on ollut Grundlagen huomassa nyt jo kolmatta vuotta. Bränditoimistous kattaa kaiken markkinointitekemisen aina brändistrategiasta viikkotasolle. Samalla tekemisen intensiteetillä uudistimme tämän lisäksi kevään 2020 aikana myös LV:n brändisivut www.lv.fi.