
Biozell
Biozellin suurimman tuotelanseerauksen suunnittelu ja toteutus
Grundlage suunnitteli ja toteutti Biozell-hiustenhoitomerkin Color Glow Nourishing Toning Mask -uutuustuotteen lanseerauskonseptin ja -kampanjan. Lanseeraus on Suomen-, Ruotsin- ja Baltian-laajuinen ja Biozellin historian suurin.

What’s your glow state? The new, innovative Color Glow Nourishing Toning Mask tones your color and treats your hair – all in just 5 minutes.

Switch into glow state.

Tone the color. Treat the hair.
“Yhteistyö Grundlagen kanssa Color Glow -kampanjassa on ollut poikkeuksellisen sujuvaa ja tuloksellista.
Kampanjan tavoitteet eivät ainoastaan täyttyneet – ne ylitettiin selvästi. Olemme erityisen tyytyväisiä siihen, miten konsepti ja visuaalinen ilme rakennettiin yhdessä Biozellin brändiä vahvistavaksi ja kohderyhmää puhuttelevaksi kokonaisuudeksi. Myös mainonnan jatkuva optimointi toi erinomaisia tuloksia, ja reagointi datan perusteella oli nopeaa ja asiantuntevaa.
Grundlagen kanssa työskentely on ollut inspiroivaa ja tehokasta alusta loppuun. Arvostamme heidän vahvaa näkemystään, luovaa otettaan ja kykyään pitää kampanjan tavoitteet kirkkaana mielessä – visuaalisesta suunnittelusta mainonnan toteutukseen asti.”
Niina Hietanen
Business Unit Manager
Sini Antila
Brand Manager, Biozell
Osana monikanavaista lähestymistä teimme TikTokiin filtterin, jolla voi testata kolmea 16 sävystä ja astua omaan glow-tilaansa.

