Knowit

Mainonnan konsepti kestävän tulevaisuuden tekijöille

Grundlage suunnitteli ja toteutti IT-konsulttiyritys Knowitille kampanjan, joka kiteytti Knowitin roolia markkinassa, nosti yrityksen profiilia niin asiakkaiden kuin nykyisten ja tulevien työntekijöiden silmissä ja lunasti brändilupausta Makers of a sustainable future.

Knowit on ihan mahtava yritys. Saman oven takaa yritykset saavat laaja-alaisesti liikkeenjohdon konsultointia, digitaalisia ratkaisuja ja vaikuttavia asiakaskokemuksia – strategiasta aina toimivaan arkeen asti. Osaamista löytyy, mutta myös sydäntä: kaikkea tekemistä ohjaa visio rakentaa kestävää ja inhimillistä yhteiskuntaa digitalisaation avulla. Ei ihme, että pohjoismainen yritys on kasvanut Suomessa nopeasti 100 asiantuntijan yhteisöstä 500 osaajan monialaiseksi Knowit-perheeksi. Se sitten onkin ihmeellisempää, että niin harva meistä tietää ja tuntee Knowitin. Yrityksen tunnetuus ei ole pysynyt kasvun perässä. Onneksi tämä voidaan muuttaa.

Grundlagen tiimin kanssa energiat kohtasivat ja kyky kuunnella yhdistettynä rohkeaan haastamiseen tuntui meille oikealta yhdistelmältä", todettiin Knowitilla, jossa kampanjasta vastasivat projektijohtaja Kaisa Oksanen, Knowit Experiencen Jani Järvinen ja tuore brändijohtaja Pekka Nurmi. Lähdimmekin porukalla kiteyttämään Knowitin roolia markkinassa ja nostamaan yrityksen profiilia niin asiakkaiden kuin nykyisten ja tulevien työntekijöiden silmissä. Oivaltava kulma löytyi asettumalla kohderyhmän asemaan ja tilanteeseen.

Paine rakentaa tulevaisuus kestävälle kasvulle kohdistuu meihin kaikkiin, mutta erityisesti yrityksiin ja päättävässä roolissa työskenteleviin. Vastuullisuutta odotetaan yrityksiltä kaikilla toiminnan tasoilla. Tekoja tarvitaan. Ja niitähän Knowit nimenomaan jo nyt suunnitelee ja toteuttaa. Siksi kampanjaviestimme "Me teemme jo sitä, mitä sinulta odotetaan" on lupaus jakaa painoa asiakkaiden harteilta ja tuottaa konkreettisia ratkaisuja, jotka tukevat kestävää kehitystä.

Kampanja pompsahti kanaville muun muassa dataohjatusti digiin, julisteisiin, bannereihin ja Kauppalehden kanteen. Viesti on otettu innostuneesti vastaan niin sidosryhmissä kuin oman väen keskuudessa sekä Suomessa että Ruotsissa. Väite on rehellisen suora, jopa haastava, mutta pitää täysin paikkansa. Ja sehän vaan innostaa lunastamaan yrityksen brändilupauksen "Makers of a sustainable future" entistä tarmokkaammin.