Sen näkee vain, kun sitä on saatava

Kiinnostaisiko sinua markkinointi, joka vastaa kuluttajan aitoon tarpeeseen juuri oikealla hetkellä?

Siis sellainen media- ja sisältösuunnitelma, jossa ei tarvitse sormet ristissä toivoa, että olosuhteet ovat otolliset juuri sillä viikolla, kun oma kampanja on ulkona, vaan 14 päivää mainontaa jakautuisi automaattisesti koko kuukauden parhaille myyntihetkille.

Eli jos myyt vaikkapa sadevaatteita niin markkinointi alkaa juuri ennen sateista päivää ja myy märän kelin varusteita myös niiden aikana. Aurinkoisella säällä kampanjaa ei näytetä ja mainoseurot säästyvät. Näin pienemmällä budjetilla voidaan toteuttaa vaikuttavaa markkinointia. Sellaista joka menee tehoissa jopa heittämällä kilpailijan tavanomaisista, isomman budjetin toimenpiteistä ohi.

Grundlage teki juuri tuollaisen kampanjan. Nosti sillä aurinkovoiteen myyntiä yli 70% kampanja-aikana, pelasti monta olkapäätä palamiselta ja oli finalistina Grand Onessa, yhdessä Suomen arvostetuimmista mainoskilpailuista. 

Kiinnostaisiko kuulla lisää? Ota yhteyttä!

Meiltä saat:

Tehokkaan kampanjasuunnittelun pienellekin budjetille

Kohderyhmää puhuttelevan konseptoinnin

Automaattisen olosuhdepohjaisen ohjauksen mainoskanaviin

Mittarit ja analytiikan tuloksellisen kampanjan seurantaan


Lue lisää myös muista palveluistamme.