James Mashiri
Digital Director
James on Grundlagen digijohtaja. Hän on tekoälyn, datan ja analytiikan tehokasta hyödyntämistä rakastava digitalisti, jonka katse on tulevaisuudessa. Puolustusvoimissa James on vienyt läpi useita tietojärjestelmien kehittämisprojekteja ja luonut uusia sovelluksia, joiden pääasiallinen tavoite on ollut vähentää turhaa työtä ja helpottaa arkea. Tuloksena on ollut tuhansia säästettyjä työtunteja automaatioiden avulla.
Lisäksi James on kehittänyt ainutlaatuisen olosuhdepohjaisen markkinointikonseptin, jolla ennustetaan asiakkaan tarvetta datalähtöisesti mallintamalla ja käytetään dataa mainosten jakeluun ajan, paikan ja olosuhteiden ennusteiden perusteella.
Datan ja digin hyödyntämisen avulla voidaan ennustaa liiketoiminnan muutosta ja mitatusti muuttaa ihmisten käyttäytymistä.
Jamesin mielestä data, automaatio ja robotiikka ovat kuitenkin vain välineitä tilanneymmärryksen luomiseen. Ja vasta toteutukseen viety tilanneymmärrys on jotain.
"Data is letters, intelligence is words, insights are stories.
From data, intelligence; from intelligence, insight."
Asiakkaita
Kauppakeskus Mylly, Vinum Import Ltd, PUF Store, Arjasmaa, Uuden muotoilun yhdistys, À la Elle, Flow 55, LV, mec, Timberwise, Aarikka, Laitilan Wirvoitusjuomatehdas, Aromtech, BerryOMG, Turku Energia, HF ÅIFK, Awake AI, Naantalin Musiikkijuhlat, Berner, Kauppakeskus Ainoa, simeliussimelius, Gustavo, Saaristomeren suojelurahasto.
Palkinnot
2020-2021
Grand One -finalisti – Paras datan käyttö: LV, Aurinkokello
Berner, innovaatiopalkinto: LV, Aurinkokello
Vuoden Mainos -kilpailun Paras Toteutus -sarjan voitto, LV - Aurinkokello case-video
Ota yhteyttä
james@grundlage.fi
+358 40 766 5359
LinkedIn
Tutustu myös muihin tekijöihimme.