Mylly

Se on meidän Mylly

Voi koronakevät ja sen käänteet. Kristiinankadun Meets-huoneissa juonenpunonta ei kuitenkaan lakannut hetkeksikään, eikä myöskään Kauppakeskus Myllyn, jonka bränditoimistoa S-ryhmä kilpailutti internetlangoilla kevään halki.

Kilpailutuksessa oli mukana yli 10 toimistoa ja vertailu perusteellinen: ja jotain tehtiin perusteellisen oikein, koska Grundlage on nyt Kauppakeskus Myllyn bränditoimisto.

Yhteistyö käynnistyy elokuussa 2020 ja kattaa aluksi kauppakeskuksen brändimarkkinnoinnin sekä liiketoiminnan kehityksen tuen muun muassa asiakasymmärryksen ja suunnittelun keinoin, ja myöhemmässä vaiheessa taktisen markkinoinnin kokonaisuuden. 

Olemme tulevasta myllystä aivan ääreisinnoissamme. Ounastellaan nimittäin, että tiedossa on pahuksen hienoja juttuja.