Ma-ia Family

Lapsilla on oikeus olla minä itsensä

Lapsuus on joskus aikuisille vähän raskasta, eikä yhtään sisustukseen sopivaa. Mutta lapsille se on täyttä mahtavuutta – ruohotahroja, repsottavia lettejä, mustelmia, supersankariprinsessaleikkejä ja joskus tarkoituksella vääriin jalkoihin puettuja kumisaappaita.

Ei lapsia kiinnosta, mätsäävätkö asut äidin IG-fiidiin tai onko aamupalapöydässä juurileipää, aikuisia kiinnostaa. Eivätkä lapset välitä, onko kesälomakohteessa kaikkein harmonisin hotelli, he muistelevat syksyllä Shellin parkkipaikan isoa vesilätäkköä, jonne iskäkin tuli kaatosateessa pomppimaan.

Näiden lapsenkestävien huomioiden pohjalta suunnittelimme Martinexin upouudelle lastenvaatebrändille identiteetin, jolla on selkeä missio. Ma-ia Family haluaa mahdollistaa lapsille sen olennaisimman – lapsina olemisen.

Se tekee säröjä aikuisten tosikkomaailmaan, rikkoo vanhemmuuden suorituspaineita ja näkee arkisetkin asiat ilahduttavan sadunhohtoisina, värikkäinä ja ihmeellisinä.

Ja suunnittelee siinä samalla vaatteita, jotka mahdollistavat, innostavat ja kestävät. Eivätkä ole koskaan seikkailun tiellä.

Grundlage suunnitteli ja toteutti brändi-identiteetin persoonallisuudesta visuaalisuuteen ja loi niiden pohjalta Ma-ia-nettisivun ja somepresenssin.