Kauppakeskus Redi

Grundlage aloitti Kauppakeskus Redin bränditoimistona keväällä 2024 ja vastaa sen mainonnasta suunnittelusta tuotantoon. Perinteisen kampanjalähtöisen kauppakeskusmarkkinoinnin sijaan lähestymisemme on always-on: Redi näkyy aika lailla koko ajan luovasta riippuen enemmän tai vähemmän tiukasti kohdennettuna joko brändi- tai taktisemmalla tasolla eri medioissa – toki jatkuvasti mitattuna ja tulosten mukaan optimoituna.

Ja entä tulokset? Vuonna 2024 Redissä vieraili ennätykselliset 11,6 miljoonaa asiakasta, ja saavutettiinpa myös uusi myyntiennätys. Sekä kävijämäärä että vuokralaisten myynti kasvoivat 2024 käsi kädessä noin 5 % vauhdilla edellisvuoteen verrattuna. Vuoden 2025 ensimmäisellä vuosikolmanneksella kävijämäärät olivat kasvaneet lähes 10 % vuoden 2024 alkuvuoteen verrattuna.