Kauppakeskus Redi

Grundlage aloitti Kauppakeskus Redin bränditoimistona keväällä 2024 ja vastaa sen mainonnasta suunnittelusta tuotantoon. Perinteisen kampanjalähtöisen kauppakeskusmarkkinoinnin sijaan lähestymisemme on always-on: Redi näkyy aika lailla koko ajan luovasta riippuen enemmän tai vähemmän tiukasti kohdennettuna joko brändi- tai taktisemmalla tasolla eri medioissa – toki jatkuvasti mitattuna ja tulosten mukaan optimoituna.

”Yhden hengen markkinointitiiminä on kullanarvoista, että rinnalla on kumppani, joka ei vain ymmärrä tarpeita vaan ennakoi niitä ja sitten ylittää kaikki odotukset. Grundlage on ollut yhtä kuin minun tiimini: he tuntevat Redin brändin yhtä syvällisesti kuin minä ja ideoivat ratkaisuja, jotka vievät Redin markkinointia rohkeasti eteenpäin. Arvostan erityisesti heidän kunnianhimoaan ja kykyä asettaa tavoitteet korkealle. Jo vuoden 2024 yhteistyömme tulokset olivat erinomaisia, mutta 2025 rima on ollut vielä korkeammalla. Olemme kehittäneet, optimoineet ja oppineet. Datalähtöisyys, luovuus, ja ketteryys yhdistyvät Grundlagessa ja tiiminä olemme tehneet Redille huikeita tuloksia ja modernia markkinointia välillä aivan kreisissä aikataulussa.”

 

Essi Paltamaa
Marketing Manager
Redi

Ja entä tulokset? Vuonna 2024 Redissä vieraili ennätykselliset 11,6 miljoonaa asiakasta, ja saavutettiinpa myös uusi myyntiennätys. Sekä kävijämäärä että vuokralaisten myynti kasvoivat 2024 käsi kädessä noin 5 % vauhdilla edellisvuoteen verrattuna. Vuoden 2025 ensimmäisellä vuosikolmanneksella kävijämäärät olivat kasvaneet lähes 10 % vuoden 2024 alkuvuoteen verrattuna.