Curvos

Tunnustetaan pois.

Kun me suomalaiset astumme sisään Alkon ovesta, olemme suloisesti unohtaneet, minkä nimistä tai näköistä viiniä olimme menossa ostamaan. Viinipullo kun näyttää yleensä… no. Viinipullolta. Ja ne nimet? Ne luiskahtavat mielistämme kuin vesi sorsan selästä.

Siksi halusimme luoda asiakkaamme Vinumin uudelle Curvos-viiniperheelle mainonnasta myymälään kantavan muistijäljen.

Iloksemme tuotteet tarjosivat työhömme paljonkin tarttumapintaa.

 

Viini on moniaistillinen kokemus.

Sitä katsellaan.

Haistellaan.

Ja tietysti maistellaan.

Mutta maksimoimme elämyksen tuomalla mukaan vielä yhden ulottuvuuden. Kosketuksen.

Lopputuloksena syntyi tuoteperheen aidosti sormenpäissä tuntuvaan ulkoasuun pohjaava konsepti, joka palauttaa brändin Alkossa mieliimme.

Koska sen tuntee.