Asiakas- ja kuluttajaymmärrys

Termit asiakasymmärrys ja asiakaskokemus menevät kentällä usein suloisesti sekaisin. Molemmat toki toimivat liiketoiminnan mittareina, mutta parhaat asiakaskokemukset rakennetaan vain syvällä asiakasymmärryksellä. Asiakkaiden ymmärtäminen onkin sitten monimutkaisempi juttu – ne kun eivät välttämättä oikein ymmärrä itsekään itseään ja välillä tekevät ihan mitä sattuu.

Syvällinen kuluttaja- ja asiakasymmärrys antaa työkalut tarkastella liiketoimintaasi ja markkinointiasi loppuasiakkaan näkökulmasta, ja varmistaa, että ohjaat myyntiä, asiakaspalvelua ja markkinointia asiakkaan tarpeet ja arvo edellä.

Meiltä löydät:

Fokusryhmät

Verkkokyselyt

Lyhyet ja laajat syvähaastattelut

Etnografiset tutkimukset

Kilpailijabenchmarkit

Markkinatutkimukset

Trenditutkimukset


Lue lisää myös muista palveluistamme.