Asiakas- ja kuluttajaymmärrys
Termit asiakasymmärrys ja asiakaskokemus menevät kentällä usein suloisesti sekaisin. Molemmat toki toimivat liiketoiminnan mittareina, mutta parhaat asiakaskokemukset rakennetaan vain syvällä asiakasymmärryksellä. Asiakkaiden ymmärtäminen onkin sitten monimutkaisempi juttu – ne kun eivät välttämättä oikein ymmärrä itsekään itseään ja välillä tekevät ihan mitä sattuu.
Syvällinen kuluttaja- ja asiakasymmärrys antaa työkalut tarkastella liiketoimintaasi ja markkinointiasi loppuasiakkaan näkökulmasta, ja varmistaa, että ohjaat myyntiä, asiakaspalvelua ja markkinointia asiakkaan tarpeet ja arvo edellä.
Meiltä löydät:
Fokusryhmät
Verkkokyselyt
Lyhyet ja laajat syvähaastattelut
Etnografiset tutkimukset
Kilpailijabenchmarkit
Markkinatutkimukset
Trenditutkimukset
Lue lisää myös muista palveluistamme.