“Rohkea haastaminen ja kyky kuunnella” – Knowit valitsi Grundlagen tekemään brändimainontaa Suomessa

Julkaistu 08.02.2023 12:56 | Päivitetty 14.09.2023 13:15

Pohjoismainen konsultointiyritys Knowit kilpailutti brändimarkkinoinnin kumppanuuden viime vuonna. Knowitin Suomen toimintojen kumppaniksi valikoitui mainostoimistokentän haastaja Grundlage.

Grundlagen ja Knowitin tiimi: Sari Heinilä, Jani Järvinen, Antti Heimo, Kaisa Oksanen, Sini Ruuskanen, Pekka Nurmi, Lan Le-Gävert ja Ville Ylitalo

Grundlagen ja Knowitin tiimi: Sari Heinilä, Jani Järvinen, Antti Heimo, Kaisa Oksanen, Sini Ruuskanen, Pekka Nurmi, Lan Le-Gävert ja Ville Ylitalo

”Olemme kasvaneet nopeasti Suomessa 100 asiantuntijan yhteisöstä 500 osaajan monialaiseksi Knowit-perheeksi, eikä tunnettuutemme ole pysynyt kasvun perässä. Meitä yhdistää visio rakentaa kestävää ja inhimillistä yhteiskuntaa digitalisaation avulla. Tässä ajassa myös asiakkailtamme odotetaan kestävää kasvua ja vastuullisuutta kaikilla toiminnan tasoilla. Siksi kampanjaviestimme Me teemme jo sitä, mitä sinulta odotetaan on lupaus jakaa painoa heidän harteiltaan ja tuottaa konkreettisia ratkaisuja, jotka tukevat kestävää kehitystä”, tiivistää Knowitin tuore brändijohtaja Pekka Nurmi.

“Grundlagen tiimin kanssa energiat kohtasivat ja kyky kuunnella yhdistettynä rohkeaan haastamiseen tuntui meille oikealta yhdistelmältä. Meille tuli vahva tunne, että tällä porukalla saadaan kiteytettyä Knowitin rooli markkinassa tavalla, joka nostaa Knowitin profiilia niin asiakkaiden kuin nykyisten ja tulevienkin työntekijöiden silmissä”, kertovat brändikampanjan projektijohtaja Kaisa Oksanen Knowitilta sekä kumppanivalinnassa ja kampanjasuunnittelussa vahvasti mukana ollut Knowit Experiencen Jani Järvinen, joka tunnetaan myös digitaalisen median töille tarkoitetun Grand One -kilpailun toisena perustajana.

Grundlagelle kyseessä on merkittävä avainasiakkuus. ”Knowitin liiketoiminnan kannalta oivaltava kulma löytyi asettumalla kohderyhmän asemaan ja tilanteeseen. Suomessa on vasta kourallinen päätoimisia vastuullisuusjohtajia, joten kestävää kehitystä rakennetaan usein oman toimen ohella. Vastuullisuusviidakossa on lähes mahdotonta navigoida puolivaloilla: kun yksi osa-alue kehittyy oikeaan suuntaan, voivat muutoksen kerrannaisvaikutukset toisella osa-alueella olla päinvastaiset. Siksi kampanjan pääviestiksi valikoitui lupaus jakaa päättäjien kanssa kestävän kehityksen tavoitteiden asettamia paineita”, toteaa Grundlagen strategiajohtaja ja Helsingin toimiston vetäjä Sari Heinilä.

Yhteystiedot:

Grundlage

Sari Heinilä

Strategiajohtaja & Helsingin toimiston vetäjä

sari.heinila@grundlage.fi

040 672 1233



Knowit

Kaisa Oksanen

Marketing & Communications Manager

kaisa.oksanen@knowit.fi

040 662 5132