Design-antropologi Anna Haverinen on Grundlagen uusin supervahvistus

Julkaistu 04.10.2019 07:10 | Päivitetty 14.09.2023 13:15

Grundlageen palkattu Anna Haverinen on digitaaliseen muotoiluun ja suunnitteluun erikoistunut antropologi ja filosofian tohtori, joka on hankkinut kannuksensa niin akateemiselta kuin yksityiseltä sektorilta.

Insight Strategist Anna Haverinen

Insight Strategist Anna Haverinen

Haverinen siirtyy design- ja teknologiayritys Taisteelta mainostoimisto Grundlageen kehittämään strategista asiakasymmärrystä sekä vetämään Mari Taulerin innovoimaa G-voimat palvelutuotetta, joka on yrityksille suunnattu muutos- ja kasvukiihdyttämö. Taisteella Haverisen rooliin on kuulunut digitaalinen asiakasymmärrys, koulutus ja kehitys sekä palvelu- ja liiketoimintamuotoilu, jotka nyt Grundlagessa valjastetaan vielä voimakkaammin asiakkaiden käyttöön.

– Antropologia on ihmisen kokonaisvaltaista kulttuurista ymmärrystä. Markkinointi, myynti ja tuotekehitys tarvitsevat kaikki laadukkaampaa ihmisymmärrystä, jotta voimme aidosti rakentaa kestäviä ja oikeasti asiakaslähtöisiä brändejä ja palveluja. Tulevaisuus tuo organisaatioille ja brändeille aivan uudenlaisia haasteita, joihin Grundlage pystyy vastaamaan ennakkoluulottomalla asenteella ja erinomaisilla taidoilla, Haverinen kertoo.

– Tapasimme 2018 eräissä mainosalan illanistujaisissa ja hullu huumori ja kunnianhimo löysivät toisensa. Grundlagen lupaus “Et saa mitä tilaat” on inspiroiva haaste meille molemmille. Asiakkaiden innostuksesta ja palautteesta on tullut kyllä riippuvaiseksi ja se saa meidät jokaikinen päivä tekemään kaikkemme. Annan kaltaisia supernaisia ei joka kadun kulmassa kävele, joten voin sanoa, että mulla on osunut häränsilmään kaikki tekemäni rekrytoinnit, kertoo Tauler voittajana.

Grundlagessa on pitkän linjan markkinointi- ja liiketoiminta-ammattilaisia sekä nuorta nälkäistä suunnittelijaosaamista. Grundlagen nyt seitsemänhenkistä luovaa tiimiä rikastetaan uusilla asiantuntijoilla vielä alkuvuoteen mennessä.