“Rohkea haastaminen ja kyky kuunnella” – Knowit valitsi Grundlagen tekemään brändimainontaa SuomessaLue lisää
Sinussakin virtaa Saaristomeri – arvostettu säätiö uudisti ilmeensä ja kerää nyt ajatuksia herättävällä kampanjalla varoja Saaristomeren tulevaisuudelleLue lisää
Grundlage Vuoden Mainos -kilpailun voittaja jo toista vuotta peräkkäin – Eka Ruolalle toinen elämäntyöpalkinto kuukauden sisäänLue lisää
Suomen tunnetuin vuokranantaja SATO valitsi strategiseksi mainostoimistokumppanikseen GrundlagenLue lisää
Ruokaostosten pikatoimittaja Kavall kattaa ultranopeilla 10 minuutin toimituksillaan nyt koko Helsingin keskustanLue lisää
Grundlage teki näyttävän brändiuudistuksen Varsinais-Suomen suurimmalle kauppakeskukselle – “Kyllä tämä on herättänyt tunteita”Lue lisää
Elämystoimialan merkittävät tahot maalla ja merellä yhdistivät voimansa – tältä näyttää bileiden uusi aikakausi Lue lisää
Ikoninen sketsihahmo Touko-Pouko tähdittää ysäriaskartelubrändin lanseerauskampanjaa: “Olen ylpeä, että brändi uskaltaa tällaiseen lähteä”Lue lisää
Hasanin ja TBWA:n kasvatti turkulaisen menestystarinan, Grundlagen, luovaksi tiimin vetäjäksi.Lue lisää
Voiko konseptina olla matemaattinen kaava? Turkulaistoimisto uudisti 70-vuotiaan konsulttitalon brändinLue lisää
Grundlage aloittaa Varsinais-Suomen suurimman kauppakeskuksen bränditoimistona – nopeasti kasvanut turkulainen mainostoimisto yksi koronakevään voittajistaLue lisää
Mainostoimisto Grundlage ideoi Hakolan Ystävät-malliston ja uuden myyntikanavan designyrityksilleLue lisää